FANDOM

HistoriaEdytuj

Kilka wieków przed wydarzeniami z Trylogii Niezgodna, Rząd Stanów Zjednoczonych zainteresował się egzekwowaniem pewnych pożądanych zachowań u swoich obywateli. Nie było badań, które wskazały, że gwałtowne tendencje mogą być częściowo przypisane do genów danej osoby. Wkrótce znaleźli więcej predyspozycje genetyczną wobec tchórzostwa, nieuczciwości, niskiej inteligencji, egoizmu i okrucieństwa -wszystkie te cechy, przyczyniały się do rozbicia społeczeństwa. Rząd próbował zmniejszyć ryzyko wystąpienia niepożądanych cech, występujących w populacji poprzez ich korektę. Innymi słowy chcieli zmienić ludzkość, tworząc frakcje.

Eksperyment genetycznej manipulacji został wcielony w życie. Ludzi podzielono w dużych ilościach, w zależności od ich pochodzenia i zachowania. Miel oni okazję, dać szansę żyć lepiej przyszłym pokoleniom. Kiedy było widać pierwsze efekty, zmiany miały katastrofalne skutki. Jak się okazało, próba ta ,,poprawiła" pewne geny, lecz uszkodziła inne. Na przykład, kiedy ,,zabrali" czyjś strach, zabrali również współczucie. Likwidując czyjąś agresję, zabrali motywację. Usuwając egoizm, usuwali zmysł samozachowawczy.

Ludzkość nigdy nie była idealna, lecz zmiany genetyczne pogorszyły to bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej.

Agencja została stworzona, aby przeciwdziałać problemom genetycznym. Tworzą oni projekty eksperymentalnie, aby przywrócić ludzkości do jego ,,czystego" stanu. Biuro czekało na czystych genetycznie, Niezgodnych. Jeśli preferencje były rozbieżne to geny czyste, a co za tym idzie, całe i przywrócone.

Chicago, było jednym z wielu eksperymentów, lecz najbardziej udanym. Istniały tylko trzy aktywne eksperymenty w czasie trylogii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki