FANDOM

"Uznajemy zwyczajne akty męstwa, odwagę, która każe jednej osobie stanąć w obronie drugiej."

_ Fragment manifestu Nieustraszoności.

Nieustraszoność (odwaga) — jedna z pięciu frakcji. Na Ceremonii Wyboru ich substancją były rozżarzone węgle. Nieustraszeni potępiali tchórzostwo.

Znani NieustraszeniEdytuj

Cechy Edytuj

Wygląd Edytuj

Nieustraszeni nosili czarne, obcisłe, odsłaniające wiele ciała ubrania. Swoje ciała zdobili tatuażami i kolczykami. Włosy pozostawiali w nieładzie, dziewczyny je rozpuszczały. Z racji walk podczas nowicjatu, częstych bójek i nierozsądnego zachowania, mogli mieć blizny lub być kalekami. Gdy tracili zdolność szybkich ruchów, np. starzeli się, zostawali wyrzuceni z frakcji bądź popełniali samobójstwo.

Zachowanie Edytuj

Byli głośni i odważni. Mieli własne przezwiska na członków innych frakcji. W wolnym czasie uwielbiali uprawiać ekstremalne dyscypliny.

Relacje z innymi frakcjami Edytuj

Altruizm Edytuj

Nie lubili sposobu bycia Altruistów i nazywali ich sztywniakami. Z kolei, np. tata Tris mówił na Nieustraszonych łobuzy.

ErudycjaEdytuj

Mieli sojusz. Obie frakcje nie lubią Altruistów, mimo to nazywali ich nosami (mieć do czegoś nosa).

Prawość Edytuj

Mówili o nich nadęci i pyskaci. Uważali ich za osoby nieuprzejme i zbyt gadatliwe.

SerdecznośćEdytuj

Unikali się nawzajem, gdyż ich poglądy były sprzeczne: Nieustraszeni w razie konfliktów wybierali walkę, a Serdeczni woleli pokojowe rozwiązania.

Praca Edytuj

Nieustraszeni mogli:

  • strzec płotu przy granicy
  • pracować w siedzibie Nieustraszonych
  • zgłaszać się na ochotnika do Testów Predyspozycjii Altruistów
  • pracować w salonach tatuażu i piercingu
  • być przywódcami (zawsze nieparzysta liczba)
  • być instruktorami nowicjuszy
  • być ambasadorem przy innych frakcjach

Nowicjat Edytuj

Nowicjat Nieustraszonych był uznawany za najtrudniejszy, wiele osób nie przechodziło go i stawało się bezfrakcyjnymi. Wcześniej, by zostać Nieustraszonym trzeba było uzyskać odpowiednią ilość punktów. Zmiany wprowadził Eric po zostaniu przywódcą. Po zakończeniu Ceremonii Wyboru nowi Nieustraszeni musieli wskoczyć do pędzącego pociągu, a następnie skoczyć na dach siedziby Nieustraszonych. Jeśli nie wykonali tych zadań, zostali bezfrakcyjnymi. Kolejnym zadaniem był skok w przepaść. Każdy zgłaszał się na ochotnika, pierwsza osoba, która skoczyła była nazywana pierwszym skoczkiem i budziła szacunek oraz zagrożenie. Ten, kto odmówił wykonania zadania, został bezfrakcyjnym. "Oficjalny" nowicjat dzielił się na trzy części: fizyczną, psychiczną i krajobraz strachu. Po zakończeniu każdej części osoby z najsłabszym wynikiem w rankingu zostawały bezfrakcyjnymi. Najpierw nowicjuszy dzielono według transferów i urodzonych w Nieustraszonych. Część fizyczna polegała na walce wręcz z innymi nowicjuszami, ćwiczyli strzelanie z pistoletu, rzucanie nożem. Część psychiczna polegała na symulacji, w której każdy zmierzał się z własnym strachem. Po przejściu obu części transfery i urodzeni w Nieustraszonych byli łączeni w jedną grupę. Następnie nowicjusze przechodzili krajobraz strachu. Osoby z najlepszym wynikiem, według rankingu, miały pierwszeństwo w wyborze pracy.

Posiłki Edytuj

Ulubionym przysmakiem Nieustraszonych było ciasto. Jedli również hamburgery z wołowiny. Na śniadanie jedli tosty i muffiny. Nieustraszeni przepadali za różnymi wypiekami.

GaleriaEdytuj

Daunthless