FANDOM

Nieustraszoność
Nieustraszoność
CechaOdwaga
ZachowanieWykonywanie ekstremalnie niebezpiecznych czynności
Przezwyciężanie swoich lęków
Cechy fizyczneCzarna odzież
Funkcje w mieścieObrona miasta

Obrona murów

Przynależność do wojska
LiderMax

Eric
Tobias
Tori

Harrison

"Uznajemy zwyczajne akty męstwa, odwagę, która każe jednej osobie stanąć w obronie drugiej."

_ Fragment manifestu Nieustraszoności.

Nieustraszoność (odwaga) — jedna z pięciu frakcji. Na Ceremonii Wyboru ich substancją były rozżarzone węgle. Nieustraszeni potępiali tchórzostwo.
Nieustraszoność

Znani NieustraszeniEdytuj

  • Tris\Beatrice Prior (transfer z Altruizmu)
  • Tobias Eaton "Cztery" (transfer z Altruizmu)
  • Christina (transfer z Prawości)
  • Will (transfer z Erudycji)
  • Zeke
  • Lynn
  • Uriah
  • Shauna
  • Marlene
  • Hector
  • Eric (transfer z Erudycji)
  • Tori Wu ( transfer z Erudycji)
  • Albert "Al"(transfer z Prawości)
  • Peter (transfer z Prawości)
  • Lauren
  • Kee
  • Max
  • Edward (transfer z Erudycji, ale został bezfrakcyjny)
  • Myra (transfer z Erudycji, ale została bezfrakcyjna)
  • Rita
  • Drew (transfer z Prawości, ale został bezfrakcyjny)
  • Molly Atwood (transfer z Prawości, ale została bezfrakcyjną)
  • Amar (niezgodny przeniesiony za ogrodzenie)
  • George Wu (transfer z Erudycji, niezgodny przeniesiony za ogrodzenie)
  • Gabe
  • Hana

Cechy Edytuj

Wygląd Edytuj

Nieustraszeni nosili czarne, obcisłe, odsłaniające wiele ciała ubrania. Swoje ciała zdobili tatuażami bądź kolczykami. Włosy pozostawiali w nieładzie, dziewczyny je rozpuszczały. Z racji walk podczas nowicjatu, częstych bójek i nierozsądnego zachowania, mogli mieć blizny lub być kalekami. Gdy tracili zdolność szybkich ruchów, np. starzeli się, zostawali wyrzuceni z frakcji bądź popełniali samobójstwo.

Zachowanie Edytuj

Byli głośni, odważni. Mieli własne przezwiska na członków innych frakcji. W wolnym czasie kochali dostać zastrzyku adrenaliny, tzn. uprawiać ekstremalne dyscypliny, takie jak np. skoki z wysokich budynków.

Relacje z innymi frakcjami Edytuj

Altruizm Edytuj

Nie lubili sposobu bycia Altruistów i nazywali ich sztywniakami. Z kolei, np. tata Tris mówił na Nieustraszonych łobuzy.

ErudycjaEdytuj

Mieli sojusz. Obie frakcje nie lubią Altruistów, mimo to nazywali ich nosami (mieć do czegoś nosa).

Prawość Edytuj

Mówili o nich nadęci i pyskaci. Uważali ich za osoby nieuprzejme i zbyt gadatliwe.

Praca Edytuj

Nieustraszeni mogli:

  • strzec płotu przy granicy
  • pracować w siedzibie Nieustraszonych
  • zgłaszać się na ochotnika do Testów Predyspozycjii Altruistów
  • pracować w salonach tatuażu i piercingu
  • być przywódcami (zawsze nieparzysta liczba)
  • być instruktorami nowicjuszy

Nowicjat Edytuj

Nowicjat Nieustraszonych był uznawany za najtrudniejszy, wiele osób nie przechodziło go i stawało się bezfrakcyjnymi. Wcześniej, by zostać Nieustraszonym trzeba było uzyskać odpowiednią ilość punktów. Zmiany wprowadził Eric po zostaniu przywódcą. Po zakończeniu Ceremonii Wyboru nowi Nieustraszeni musieli wskoczyć do pędzącego pociągu, a następnie skoczyć na dach siedziby Nieustraszonych. Jeśli nie wykonali tych zadań, zostali bezfrakcyjnymi. Kolejnym zadaniem był skok w przepaść. Każdy zgłaszał się na ochotnika, pierwsza osoba, która skoczyła była nazywana pierwszym skoczkiem i budziła szacunek oraz zagrożenie. Ten, kto odmówił wykonania zadania, został bezfrakcyjnym. "Oficjalny" nowicjat dzielił się na trzy części: fizyczną, psychiczną i krajobraz strachu. Po zakończeniu każdej części osoby z najsłabszym wynikiem w rankingu zostawały bezfrakcyjnymi. Najpierw nowicjuszy dzielono według transferów i urodzonych w Nieustraszonych. Część fizyczna polegała na walce wręcz z innymi nowicjuszami, ćwiczyli strzelanie z pistoletu, rzucanie nożem. Część psychiczna polegała na symulacji, w której każdy zmierzał się z własnym strachem. Po przejściu obu części transfery i urodzeni w Nieustraszonych byli łączeni w jedną grupę. Następnie nowicjusze przechodzili krajobraz strachu. Osoby z najlepszym wynikiem, według rankingu, miały pierwszeństwo w wyborze pracy.

Posiłki Edytuj

Ulubionym przysmakiem Nieustraszonych było tzw. Ciasto Nieustraszonych. Lubili również hamburgery z wołowiny. Na śniadanie jedli tosty i muffiny. Nieustraszeni przepadali za różnymi wypiekami.

GaleriaEdytuj

Daunthless

Więcej z Fandomu

Losowa wiki