FANDOM

Marlene
26B4BFE900000578-2997779-image-m-6 1426549395380.jpg
Marlene
PochodzenieNieustraszoność
FrakcjaNieustraszoność
PłećKobieta
LosNie żyje
AktorkaSuki Waterhouse

"Marlene jest jedną z najlepszych przyjaciół Tris"

Veronica Roth

Marlene – dziewczyna z Nieustraszoności oraz partnerka Uriah'a.

Niezgodna Edytuj

W książkach po raz pierwszy pojawia się podczas Polowania na Flagi, gdy zapala latarkę, a Uriah śmieje się z tego, że dziewczyna boi się ciemności. Wtedy Tris zauważa, że bycie Nieustraszonym trochę polega na utrudnianiu sobie życia.

Podczas drogi powrotnej chwali Tris, a potem razem z nią i Uriahem śmieją się z gapiostwa jej przyszłego Tobiasa

Pewnego razu Uriah Pedrad zakłada się z nią o to, że zestrzeli jej muffina z głowy. Kiedy muffin spada na ziemie, ona go zjada.

Marlene została poddana symulacji ataku, przez co nieświadomie zaatakowała Altruistów.

Zbuntowana Edytuj

Razem z Hectorem i Kee próbowała popełnić samobójstwo pod wpływem symulacji Jeanine Matthews.

Marlene umiera pod wpływem symulacji. Jako jedyna spada z dachu, co przyczynia się do jej śmierci.

Etymologia ImieniaEdytuj

Marlene jest angielską formą imienia Marlena, która powstała od połączenia dwóch imion żeńskich- Marii i Magdaleny.

Marlena oznacza ,,istotę doskonalą". Imię pochodzi z języka hebrajskiego.

Relacje Edytuj

Uriah Pedrad Edytuj

Na początku byli przyjaciółmi, ale potem stali się parą. Widać, że bardzo sobie ufali. Po jej śmierci Uriah był bardzo nieszczęśliwy.

Lynn Edytuj

Były dobrymi przyjaciółkami. Lynn płakała po jej śmierci. Razem pochodziły z Nieustraszoności. Na łożu śmierci Lynn oznajmiła, że się w niej zakochała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki