FANDOM

Marcus Eaton
Marcuseaton-insurgent
Przywódca Altruizmu
Wiekok. 40
PochodzenieAltruizm
FrakcjaAltruizm
PłećMężczyzna
RodzinaEvelyn Johnson-Eaton (ex żona)
Tobias Eaton (syn)
SojusznicyJohanna Reyes (przyjaciółka)
Peter Hayes
LosŻyje
AktorRay Stevenson
" Czasem ból służy większemu dobru."

_ Marcus

Marcus Eaton — ojciec Tobiasa Eatona i de facto przywódca Altruizmu. Był w związku małżeńskim z Evelyn Johnson-Eaton. Jest jedynym żyjącym członkiem rady Altruizmu po ataku frakcji Erudycji.

Historia Edytuj

Urodzony Altruista, ex mąż Evelyn Johnson-Eaton. Wychowywał syna-Tobiasa Eatona. Gdy żona zmarła tkwił w żałobie. Przy ponownym spotkaniu, gdy okazało się, iż Evelyn żyje, jest bezfrakcyjna i postanowiła uciec od męża który stosował wobec niej przemoc, wypowiadają sobie wojnę- bowiem oboje dążą do władzy nad miastem.

Opis wyglądu Edytuj

Ray Stevenson March 18, 2014 (cropped)

Odtwórca roli Marcusa

Marcus z wyglądu jest porównywany do swojego syna Tobiasa, głównie przez ciemnoniebieskie oczy. Zgodnie z tradycją Altruizmu, ściął włosy prawie do łysa. Jest także opisywany jako wysoki i szczupły, jednak można zauważyć, że Tobias jest wyraźnie wyższy.

Charakter Edytuj

Z charakteru Marcus jest zwykłym ułożonym człowiekiem z zasadami jak na przywódcę przystało. Jednak pod tą maską kryje się drugie oblicze, jest bowiem ojcem Tobiasa Eatona. Wychowuje go żelazną ręką, używając wobec niego przemocy, i wpajając prawdomówność i bezinteresowność. Gdy syn wybiera Nieustraszoność, Marcus poważnie dziwi się, jest wściekły i unika tematów o Tobiasie jak ognia. Gdy ponownie spotyka syna w drugiej części serii-Zbuntowanej, zapomina chwilowo o konfliktach i skupi się na obaleniu symulacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki