FANDOM

Lynn
Lynn.jpg
Lynn
Wiek 16
Frakcja Nieustraszeni
Płeć Kobieta
Rodzina Shauna (starsza siostra)

Hector (młodszy brat)

Sojusznicy Marlene (najlepsza przyjaciółka)

Uriah (Najlepszy przyjaciel)

Tris Prior (przyjaciółka)

Tobias Eaton (przyjaciel)

Los Nie żyje
Występy w: Niezgodna

Zbuntowana

Wspominana w: Wierna
Aktorka Rosa Salazar
Lynn – dziewczyna pochodząca z Nieustraszonych.

Wygląd Edytuj

Lynn ma złoto brązowe oczy, ładny nos, pełne delikatne usta i przekutą brew. Jest kilka centymetrów wyższa od Tris. Stara się być twarda. Ogoliła głowę i zaczęła nosić czarne bezkształtne ubrania by ukryć swoją kobiecą sylwetkę. Mężczyźni z Nieustraszonych nie widzieli w niej zagrożenia, ponieważ była kobietą.

Osobowość Edytuj

Jest twardą i upartą osobą. Trudno jest jej poznawać ludzi. Jest typem kierującym się zasadą "Przebacz, zapomnij". Dopiero, gdy ktoś ją bliżej pozna zobaczy w niej wartościową, pełną figlarnego poczucia humoru osobę.

Biografia Edytuj

Lynn urodziła się i wybrała Nieustraszonych. Ma starszą osiemnastoletnią siostrę Shaunę, młodszego brata Hectora oraz dwie przyjaciółki Marlene i Tris oraz przyjaciela: Uriaha.

Niezgodna Edytuj

W pierwszej części zajęła drugie miejsce na liście urodzonych w frakcji Nieustraszonych w etapie pierwszym. Na początku nienawidziła Tris. Przy pierwszym spotkaniu nadepnęła jej na nogę.

Zbuntowana Edytuj

Poznała się bliżej z Tris. Strzeliła do Maxa podczas, gdy szpiegowała go na spotkaniu z Jack`iem Kang`iem. Obwinia się o kontuzję siostry.

Relacje Edytuj

Lynn miała bardzo bliskie relacje ze swoim rodzeństwem. Była również blisko Marlene i Uriah, mimo, że przez ich związek była zgorzkniała i nieszczęśliwa. Nigdy nie wyjawiła jej miłości. Dopiero przed tym jak zmarła wyjawiła prawdę o swoim uczuciu Uriahowi i Tris.

Śmierć Edytuj

Została postrzelona w brzuch podczas ataku Nieustraszonych na siedzibę Erudycji. Przeniesiono ją do sali głównej. Szpital został spalony przed atakiem. Nigdzie nie znaleziono lekarza. Nie miała szans na przeżycie. Mimo oblicza śmierci pozostała dawną sobą. Przed śmiercią wyjawiła prawdę o swoich uczuciach do Marlene. Umiera na oczach Uriah i Tris.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki