FANDOM

Ezekiel Pedrad
Wiek 18

(Epilog 20)

Frakcja Rodzinna Nieustraszoność
Frakcja Wybrana Nieustraszoność
Płeć Mężczyzna
Rodzina Uriah Pedrad (młodszy brat) †

Hana Pedrad (matka) Nieznany ojciec †

Przyjaciele Shauna

Tobias Eaton Tori Wu †

Status Żyje
Występuje Niezgodna, Zbuntowana, Wierna

Ezekiel Pedrad (Zeke) — Starszy brat Uriah i chłopak Shauny. Przyjaciel Tobiasa z tego samego rocznika. Oboje ukończyli nowicjat w Nieustraszoności. Pracował potem razem z nim w pomieszczeniu kontrolnym. Jego ojciec zmarł przed wydarzeniami opisanymi w książce, a matka Hana była najspokojniejszą członkinią Nieustraszoności.

Niezgodna Edytuj

Zeke pojawia się już w pierwszej części, gdy Tris zjeżdża z Hancocka. W tej części później się nie spotykają.

Zbuntowana Edytuj

Zeke zostaje wraz z Tori szpiegiem. Przez dobrych Nieustraszonych zostaje uznany za "parszywego zdrajcę". Potem wyjaśnia się jednak, że nigdy nim nie był. Zeke przez drugą część jest po stronie Altruizmu i dobrych Nieustraszonych i pomaga im.

Wierna Edytuj

Zeke wstępuje do Wiernych. Pomaga uwolnić Caleba Priora. Pozwala Tobiasowi, by go uderzył. Chłopak nie bierze udziału w misji za ogrodzeniem, jednak wyjeżdża tam potem, gdy dowiaduje się o tym, że Uriah zapadł w śpiączkę. Razem z matką, Haną, podejmują decyzję o odłączeniu respiratora. W epilogu Zeke pomaga Shaunie wsiąść do pociągu. Nie zrywa przyjaźni z Tobiasem, mimo, że jest on po części winien śmierci brata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki