FANDOM

"Na każde pytanie, na które można odpowiedzieć, trzeba odpowiedzieć lub przynajmniej poddać je analizie. Rozumowanie niezgodne z zasadami logiki trzeba zakwestionować. Odpowiedzi nieprawidłowe trzeba skorygować, a prawidłowe potwierdzić."

_ Fragment manifestu Erudycji.

Erudycja (inteligencja) — jedna z pięciu frakcji. Na Ceremonii Wyboru ich substancją była woda. Erudyci potępiali ignorancję, którą definiowali nie jako głupotę, lecz jako brak wiedzy ( który prowadził do braku zrozumienia, który prowadził do rozłamu wśród ludzi, który prowadził do konfliktu, więc wiedza była jedynym logicznym rozwiązaniem problemu, jakim jest konflikt).

Znani ErudyciEdytuj

Cechy Edytuj

Wygląd Edytuj

Erudyci mieli obowiązek mieć przynajmniej jeden element ubioru w kolorze niebieskim. Często nosili okulary.

Relacje z innymi frakcjami Edytuj

Altruizm Edytuj

Erudyci często pisali nieprzychylne artykuły o przywódcach Altruizmu.

NieustraszonośćEdytuj

Część Nieustraszonych była po stronie Erudycji, a inni nie lubili ich i nazywali Nosami.

SerdecznośćEdytuj

Serdeczność i Erudycja mieli coś na kształt sojuszu. Erudyci budowali szklarnie i dostarczali serum pokoju dla Serdecznych. W zamian prawdopodobnie dostawali żywność.

PrawośćEdytuj

Erudyci uważali Prawość za najmniej znaczącą frakcję.

Praca Edytuj

Erudyci mogli być:

  • nauczycielami w szkołach
  • badaczami
  • lekarzami

Nowicjat Edytuj

Niewiele jest powiedziane o inicjacji Erudytów. Wiadomo, że musieli zdać test inteligencji. Jeśli ich wynik był niezadowalający zostawali bezfrakcyjnymi. Wiadomo też, że każdy nowicjusz wybierał temat na który prowadził badania.

Ciekawostki Edytuj

  • Erudycja była słynna z pysznych napojów gazowanych.

GaleriaEdytuj

Erudite