FANDOM

Andrew Prior
Andrzej
Wiek 45
Pochodzenie Erudycja
Frakcja wybrana Altruizm
Rodzina Natalie Prior (żona) †

Tris Prior (córka) †
Caleb Prior (syn)

Status Martwy
Aktor Tony Goldwyn

"Ludzki rozum może usprawiedliwić każde zło: dlatego jest takie ważne, że nie polegamy na nim." — Andrew

Andrew Prior — ojciec Caleba i Tris oraz mąż Natalie. Za życia był członkiem rady miejskiej. Był jednym z najbardziej altruistycznych ludzi. Wyjątkiem była sytuacja, kiedy jego dzieci zmieniły frakcję. Natalie opisała wtedy jego reakcję jako 'egoistyczną'. Mimo to wciąż bardzo kochał swoje dzieci.

Biografia Edytuj

Wcześniejsze życieEdytuj

Andrew urodził się w Erudycji. Jego rodzice, oraz rodzice Jeanine Matthews byli przyjaciółmi, dzięki czemu on i Jeanine mieli bardzo dobre kontakty.

W szkole poznał Natalie, w której się zakochał. Razem przenieśli się do Altruizmu.

Dorosłe życie Edytuj

Po zmianie frakcji Andrew i Natalie wzięli ślub oraz doczekali się dwójki dzieci- Beatrice oraz Caleba.

Andrew został przyjęty do rady miejskiej i wykorzystał swoje stanowisko do zmniejszenia głodu wśród bezfrakcyjnych oraz zadbał, aby Nieustraszeni nie pojawiali się więcej w części miasta należącej do befrakcyjnych.

Po tym, jak Tris i Caleb zmienili frakcje Andrew był zdenerwowany i zachowywał się egoistycznie. Mimo to, wciąż kochał swoje dzieci.

Był wierzący, co można wywnioskować z modlitw prowadzonych przed posiłkiem. Był także tolerancyjny wobec osób, które nie były religijne.